Društvene mreže postaju ključni kanal komunikacije. Kako se marketing na društvenim mrežama uklapa u celokupan PR jedne organizacije, institucije ili kompanije? Kroz trodnevni kurs “PR i društvene mreže” savladaćete osnovne tehnike vođenja naloga na Fejsbuku, Tviteru, Linkedinu i Instagramu i unaprediti veštine u oblasti internet marketinga.
Društvene mreže i PR
Od kada su društvene mreže preuzele komunikaciju s našom ciljnom publikom, promocija i vidljivost lakši su nego ikada, ali je i konkurencija velika jer su svi na internetu. Zato je pozicioniranje na mrežama velika veština. Na našem trodnevnom kursu savladaćete osnovna znanja o marketingu na društvenim mrežama i načinu da ga uklopite u celokupne odnose s javnošću vaše organizacije ili kompanije.
Kurs se održava u večernjim časovima (18 – 21h). Cena trodnevnog kursa je 4.500 dinara.
Prijavljivanje je otvoreno do 10. decembra 2020.
TEMATSKE CELINE
Prvi dan treninga
Veb sajt kao lična karta organizacije
Segmentacija društvenih mreža u odnosu na ciljne javnosti
Segmentacija i diverzifikacija sadržaja na pojedinačnim nalozima
E-PR (E-PR aktivnosti, integrisana komunikacija, merljivost)
Odabir određene mreže i njegova administracija
Prodajni levak na društvenim mrežama, vrste levaka, lestvica vrednosti
Osnove content managementa i priprema sadržaja za društvene mreže
Drugi dan treninga
Upravljanje sadržajem na mreži
Kreiranje i prilagođavanje sadržaja
Kreiranje ciljne grupe
Merenje i praćenje rezultata
Facebook marketing
Treći dan treninga
Instagram marketing
Twitter marketing
Linkedin marketing
Google Ads
Google Analytics
Za sve informacije:
– pišite nam na office@securitycommunications.rs
– pozovite nas na broj telefona +381 65 21 75 791