Društvene mreže postaju ključni kanal komunikacije. Kako se marketing na društvenim mrežama uklapa u celokupan PR jedne organizacije, institucije ili kompanije? Kroz trodnevni kurs “PR i društvene mreže” savladaćete osnovne tehnike vođenja naloga na Fejsbuku, Tviteru, Linkedinu i Instagramu i unaprediti veštine u oblasti internet marketinga.

Društvene mreže i PR 

Od kada su društvene mreže preuzele komunikaciju s našom ciljnom publikom, promocija i vidljivost lakši su nego ikada, ali je i konkurencija velika jer su svi na internetu. Zato je pozicioniranje na mrežama velika veština. Na našem trodnevnom kursu savladaćete osnovna znanja o marketingu na društvenim mrežama i načinu da ga uklopite u celokupne odnose s javnošću vaše organizacije ili kompanije.

Kurs se održava u večernjim časovima (18 – 21h). Cena trodnevnog kursa je 4.500 dinara. 

Prijavljivanje je otvoreno do 10. decembra 2020.

TEMATSKE CELINE
Prvi dan treninga 

Veb sajt kao lična karta organizacije
Segmentacija društvenih mreža u odnosu na ciljne javnosti
Segmentacija i diverzifikacija sadržaja na pojedinačnim nalozima
E-PR (E-PR aktivnosti, integrisana komunikacija, merljivost)
Odabir određene mreže i njegova administracija
Prodajni levak na društvenim mrežama, vrste levaka, lestvica vrednosti
Osnove content managementa i priprema sadržaja za društvene mreže

Drugi dan treninga

Upravljanje sadržajem na mreži
Kreiranje i prilagođavanje sadržaja
Kreiranje ciljne grupe
Merenje i praćenje rezultata
Facebook marketing 

Treći dan treninga 

Instagram marketing
Twitter marketing
Linkedin marketing
Google Ads
Google Analytics

Za sve informacije:
– pišite nam na office@securitycommunications.rs
– pozovite nas na broj telefona +381 65 21 75 791